نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم
سرخط خبرها

لیگ ستارگان قطر، تنها‌ گزینه ستاره پرسپولیس| مقصد بشار رسن کجاست؟

  • کد خبر: ۵۲۲۴۴
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
لیگ ستارگان قطر، تنها‌ گزینه ستاره پرسپولیس| مقصد بشار رسن کجاست؟
رضایت‌نامه بشار رسن فقط برای لیگ قطر صادر شده است و او حق انتخاب دیگری ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با نزدیک‌شدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، ماجرای نامه جدایی بشار رسن مشخص می‌شود. نامه‌ای که امضای علی رغبتی پای آن است و به بشار مجوز جدایی تنها به مقصد قطر، قبل از نیم‌فصل لیگ برتر ایران را می‌دهد. مهدی رسول‌پناه در آخرین ساعات کاری خود در باشگاه پرسپولیس، بشار رسن را راضی به ماندن کرد؛ اما از همان یک‌ماه‌و‌نیم پیش که خبر ادامه حضور بشار در پرسپولیس منتشر شد، اینکه هافبک عراقی چطور به ماندن رضایت داده، کماکان موضوع بحث است.

به گزارش طرفداری، پس از رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود که باشگاه‌های خارجی به سراغ بازیکنان تیم آمدند، بشار رسن یکی از این بازیکنان بود. پیش‌از‌این هر بار با دیرکرد در پرداخت مطالبات بشار رسن خبر پیشنهاد برای او از کشور قطر در رسانه‌های عراقی منتشر می‌شد. بعد از فینال آسیا دیگر فقط بحث پیشنهاد نبود، بشار با یک تیم قطری توافق شفاهی کرد. هافبک عراقی در استوری اینستاگرامی خود از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد، استوری‌ای که بعد از مدتی پاک شد؛ اما ماجرای انتشار و سپس حذف این استوری چه بود؟ بشار رسن از مدیران پرسپولیس با یک شرط مجوز جدایی گرفت.

شرط این بود که یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار دلار از درآمد فروش این بازیکن به باشگاه پرسپولیس برسد. با وضعیت آن‌روز‌های پرسپولیس و شکایت‌های بین‌المللی، مبلغ یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار‌دلاری برای مدیران باشگاه راضی‌کننده بود؛ اما یحیی گل‌محمدی به خواسته بشار تن نداد. یحیی گل‌محمدی در آن برهه اعلام کرد اگر بشار از پرسپولیس جدا شود، او هم می‌رود. همین تهدید یحیی باعث شد تا مدیران پرسپولیس نامه را از بشار رسن بگیرند و با او توافق جدیدی کنند. بشار حالا یک نامه جدید با تاریخی جدید در اختیار دارد.

مجوز خروج بشار قبل از نیم‌فصل، پیشنهاد از قطر!

از همان روزی که بشار در پرسپولیس ماند، خبر‌هایی منتشر شد که مهدی رسول‌پناه، برای هافبک عراقی تیم مجوز جدایی بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا را صادر کرده است. مهدی رسول‌پناه این موضوع را تکذیب کرد. حالا مجوز خروج در دست بشار است؛ اما گفته مهدی رسول‌پناه نیز صحت دارد. در نامه مجوز خروج بشار، امضای مهدی رسول‌پناه دیده نمی‌شود.

مدیر‌برنامه خارجی بشار رسن در‌حال رایزنی با قطری‌ها‌ست و در نامه‌ای که او به باشگاه‌ها نشان می‌دهد، امضای علی رغبتی، عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس دیده می‌شود. نامه مذکور اجازه جدایی بشار پیش از نیم‌فصل لیگ برتر ایران و تنها به مقصد قطر را می‌دهد؛ اما چرا نامه این‌گونه تنظیم شده است؟ لیگ قطر ۱۲ تیم دارد، فصل نقل‌و‌انتقالاتی قطر زودتر از ایران شروع شده و قبل از آغاز فصل نقل‌و‌انتقالاتی لیگ برتر ایران بسته می‌شود. حدود یک هفته بعد از بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات قطر، پنجره نقل‌و‌انتقالات ایران باز می‌شود.

از‌همین‌جهت مدیران پرسپولیس با شرط در‌صورت داشتن پیشنهاد خارجی از قطر مجوز جدایی را به بشار داده‌اند. اگر بشار رسن بخواهد کشوری جز قطر را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند، باید تا نیم‌فصل صبر کند و بعد در صورت رضایت باشگاه، می‌تواند جدا شود. نامه‌ای که اکنون بشار رسن در دست دارد، فقط برای جدایی به مقصد قطر است. با‌این حساب بشار رسن با پیشنهاد از کشور قطر، پیش از نیم‌فصل از پرسپولیس جدا می‌شود. جدایی بشار، اما بلافاصله بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نیست.

او بعد از فینال به ایران بر می‌گردد و همراه پرسپولیس خواهد بود. اگر بشار رسن با باشگاهی از کشور قطر به توافق برسد، در روز‌های پایانی نقل‌و‌انتقالات قطر، ایران را به مقصد این کشور ترک می‌کند. رفتن بشار در هرحال چه در نیم فصل و چه بعد از فینال لیگ قهرمانان خبر خوبی برای گل‌محمدی نیست چرا که او ثابت کرده هرگاه در ترکیب سرخ‌پوشان نبوده روند حرکتی این تیم به‌شدت مختل شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->